Bedtime story


Slinker i min pyamas och låter belysningen falna. Fortsätter att läsa den 28 boken i Margit Sandemos serie om Isfolket. Det finns ett par stycken i böckerna som verkligen får det att pirra till lite extra.
Läste precis att Elin Kling ska bli programledare i sitt eget program "show by Kling" som har samma namn som hennes blogg. Skulle hon vara bättre än Fluffiz? tsss konspiration och fjäsk är det som står bakom!
Men jag böjer mig inte och jag skulle aldrig lägga mig på deras nivå trots alla erbjudanden från "dom stora".
Att Elin jobbar som stylist är ju ett dåligt skämt av sällan skådat slag! Vill du se en tjej med stil? Grattis då har du hamnat helt rätt!

Den enda personen som jag hyser lite hopp för i branchen är Elin Nyström chefsdesignern på Stylen. Enligt säkra källor har hon fått förfrågan om att designa en klänning som en del av samarbetet som Cointreau och Stylen inledde i början av våren. Lycka till Elin!

Idag när jag och mina Girlz satte oss ner på ett lite finare cafe på stan så kände jag hur människorna runt om mig tittade lite extra. Det är inte lätt att vara känd tänkte jag och smakade på min 78 kronors glass (of couse den med minst kalorier).
Innan vi gick lämnade jag en sedel av större valör i dricks och bad den unga flickan bakom disken att skaffa sig en lite mer passande stil tills nästa gång. Folk klär sig visst hur som helst, jag blir galen!

En hård dag och imorgon blir det ännu värre då ska jag på anställningsintervju.
Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0