En stjärna har ingen plats på en soptipp


Först vill jag passa på att tacka för alla brev som trillat in på min mail trots att jag försökt hålla den hemlig för er "vanliga" människor. Även om jag är en het singel så är jag inte intresserad av förslagen som jag får i inkorgen. I just live my life day by day step by step!

Arbetsintervjun va en total besvikelse dom ser inte stjärnan som lyser! Ibland känner jag mig så ensam, ingen förstår hur det är att leva sitt liv i glitter och glamour. Förväntar dom sig verkligen att jag ska gå upp klockan åtta för att gå till jobbet????? Jag bestämmer mina tider och min lön själv det ska dom ha klart för sig! WHATEVER, your misstake.

Det har ännu inte trillat in några sex eller relationsfrågor men jag förstår att ni känner er dumma när ni har med ett sant mirakel att göra. Jag är kärleken personifierad.

Nu GIRLZ ska jag berätta om nått som hänt mig den senast veckan som är lite scary men samtidigt lite spännande. Någon har tagit smygfoton på mig i mitt sovrum och sen skickat dom till min mail.
Jag tänkte att om jag lägger ut dom till allmänheten innan alla skvallertidningar får tag på dom så är ingen större skada skedd plus att det blir lite lättare för mig att hantera upplevelsen.


Här har min hemliga beundrare fotat när jag ställer bort en av mina filippa K mugg.

Duka: 150 kronor styck
mysigt


Passat på att fota när jag beundrar det vackraste jag vet

smink


Mitt i en avslappnad bokstund.

mm

BOK: En callgirl på Manhattan skriven av Tracy Quan finns i varje välsorterad bokhandel


Livet känns just nu lite upp och ner men misströsta ej mina vänner jag kommer att fortsätta att kämpa för att ni ska få läsa om mitt fantastiska och underbara liv trots vissa motgångar.

Tills nästa gång tjing tjing


Kommentarer
Postat av: Tjongpanna

Hur gör du för att hålla dig i form?? Känner själv lite ångest inför Beach 2010...

Svar: träningcykel och trancemusik, tänk på nån du älskar och bli den som han/hon vill se naken! Låt inget stoppa dig!
Your Dream

2010-06-10 @ 21:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0