Lurad på konfekten


Idag girlz gjorde jag nått helt galet och när fluffiz använder ordet galet så är det med stort G!
Idag girlz testade jag att gå ut på stan på en shoppingtur utan att varken måla naglarna eller raka benen precis som ni "vanliga" människor brukar göra, jag kände mig helt crazy! Är fortfarande lite darrig i kroppen efter upplevelsen så jag håller inlägget så kort som möjligt.

Har lite ångest över vad jag ska ha på mig på Daniel och victorias bröllop..... Det som känns konstigast är att mitt inbjudningskort fortfarande inte dykt upp,nått måste vara fel på posten för vad är ett bröllop utan Fluffiz?

Nu klarar jag inte av skakningarna i kroppen längre men imorgon är det dags för nya tag och då blir det lite uppvisning på min nya garderob!

Tjing Tjing Girlz!




Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm - Tvilling Mamma

Haha men vafaaaan... dålig stil! inbjudan måste ha blivit försenad eller så tappade posten bort den!



Tycker självklart att du ska gå ändå!

2010-06-10 @ 23:49:12
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0