Oh yeah!


Kom just hem från stadens glitter och glamour, jag har just gjort det som vi kvinnor är skapta för att göra jag har svängt mina höfter, fått gratisdrinkar i baren, läskat medelålders män och varit heeeeeelt crazy!

Kvällens partyoutfit var lite vågad men jag behöll självklart min personliha touch.


hora

KOFTA: Gina tricot 249 kronor
Hårblomma: Asos 129 kronor
Scarf: Glitter 129 kronor
Klänning: Loppis i shang hai. privat och Ovärdelig.
Eldstad: not for sale girlz

Jag hoppas verkligen att ni haft en trevlig fredagskväll girlz, själv känner jag mig lite otillfredställd men jag låter koftan glida av och jag rör mig med bestämda steg mot shan pierrs dörr. Hur det äventyret slutar får ni höra om imorgon.

Tjing Tjing!


Kommentarer
Postat av: simone

haha du är för skön :D

Svar: tack vackra du
Your Dream

2010-06-12 @ 01:32:01
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0