Bling im back!



Tjing alla fluffizfans!

Förlåt att ni fått vänta så länge på mig men det tar mycket tid att vara modepolis, kärleksrådgivare och bloggare i vårt lilla avlånga land. I can`t wait to tell you about my last month!!! Totally crazzzzzy! (Ibland slinker Engelskan in av sig själv, det blir lätt så när man minglar med dom som betyder nått.)

yeah yeah nu är det dags att sprida lite värme till er i februari kylan. Jag tänkte jag skulle börja med att göra en punktlista till er för att göra en "small update" på vad som hänt mig den senaste tiden.

1. Jag är så totally över sommarflörten och inte nog med det jag har numera en liten fling med en stylist från charmlandet Frankrike som jobbar på Franska modehuset Lanvin. Det ni GIRLZ!

2. Jag håller på att starta mitt egna klädmärke Fluff it up och jag räknar med att mina kläder ska finnas i varje välsorterad klädaffär inom ett halvår. Dags för mode och stil SWEDEN! Fluffiz följer inte mode fluffiz är mode!

3. Jag har haft en crazy crazy resa till Thailand tillsammans med några av mina best girlz! Tack Fiffi, Gittan, Cindy och Rita för alla fantastiskta äventyr! Att ligga på beachen med en liten paraplydrink och kolla in heta boyz i all ära men samtidigt känner jag att ni mina läsare och fans behöver mig. Så för eran skull here i am!

4. Jag har flyttat från min lilla lägenhet till en elegant trea på Södermalm (jag har självklart kvar sommarstugan i Smögen och det lilla huset i Indien som min pappa gav mig i 25 års present) Det känns skönt med lite omväxling i vardagen och det va ett sant nöje att titta på flyttboyzen när dom bar mina möbler.

5. Jag har börjat med yoga, min personliga instruktör är fantastisk och jag känner att det är precis vad jag behöver för att kunna koppla bort allt glitter och glamor för ett litet ögonblick.


Nu har ni fått en liten update på några av dom senaste händelserna, jag förstår att ni väntar spänt på att få se lite bilder va inte oroliga det är på väg! Här har ni en liten teaser tills nästa gång.

Tjing Tjing








Det kunde lika gärna varit jag lilla fågel blå.........



Kommentarer
Postat av: Bengt-Martin

Skönt att du, min lilla slinka, är tillbaka.

Svar: read and loooove it!
Your Dream

2011-03-05 @ 13:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0