Vilsen, trött och nyvaken. Vägen tillbaka........

Det är Fredag, det va längesen jag skrev men mitt liv har varit kaotiskt och jag har varit på botten men nu vänt för att än en gång sikta mot stjärnorna.
Jag har under min mörka period sett mina vänner välja shopping och dating framför mitt underbara sällskap, jag har stridigt mot demoner och drakar för att vara där jag är idag, BUT GIIIIRLS IM BACK FROM THE BLACK och nu vet jag vilka jag kan TRULY lita på.......
 
Tack Nora för att du häll min rygg fri från dom som ville mig illa, att du drog ditt svärd  och krossade drakens flammor med din magi och kraft innan dom fick mig, tack.
 
Tack även till dig Cindy som även du försvarade mitt liv med din lilla vackra knutna näve när hoten kom nära och ville fara mig illa,
 
Och tro inte jag glömmer att tacka dig Nikolina som valde att lyssna på mitt brustna hjärta framför att fara och flänga med kändisar på Stureplan LIKE WE USED TO DO.
Du höll även min hand hårt när jag skulle göra abort efter det dåliga "nysvenska" ligget som hade sombreo som jag gjorde i fjol.
 
Nog om sorgesnack nu är det dags att sikta framåt istället för bakåt och sikta mot nya höjder, dags att shoppa loss och njuta av värmen som äntligen kommit.
Jag har sedlar att spendera och drömmar att uppfylla så LETS START RIGHT NOW!!!!!
Återkommer om några dagar, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0